Na de mitől Vidám a Mókus?

Kipróbáltuk a Vidám Mókust a KÖKI terminálban

Megérkezett az első Kipróbáltuk! bejegyzés a blogra! Bizony, hiszen nálunk nem csak receptekről olvashattok, hanem ajánlásokat is. Főként budapesti egészséges nassoló helyeket fogunk meglátogatni, amikről megpróbálunk minél részletesebben beszámolni Nektek. Fogadjátok nagy szeretettel és nassolni vágyással az első tesztünket!

Választásom a KÖKI terminálban található Vidám Mókusra esett. Igazából én is Facebook-on találkoztam egy hirdetésükkel és elnyerte a tetszésem. Ötletes, aranyos névválasztás, emellett pedig rengeteg egészséges nasi található náluk. Náluk aztán tényleg minden van, legyen az glutén-, laktóz-, cukormentes (vagy akár mind a három egyben!). Na, de nézzük is meg, hogy miket kóstoltam meg náluk a hétvégén.

Amikor megérkeztem a pultjukhoz, az a látvány fogadott, amire számítottam. Rengeteg, jobbnál jobb ízletes finomság tárult elém. Rengeteg termék, itt tényleg mindenki megtalálhatja azt, amit szeret. Nem tudsz dönteni? Ez sem baj! Az eladó nagyon segítőkész, szívesen beszél a választékról. Sőt, még kóstolóra is van lehetőség, ha nem vagy biztos a választásodban. A vásárlás egyszerűen működik. Minden terméken fel van tüntetve az ára 10 dkg-ra számolva. A legtöbb termék lédig, de van lehetőség előre elkészített válogatásokat is elvinni. Amit külön kiemelnék, hogy lehetőség van bankkártyás fizetésre is, ami sokaknál fontos szempont.

napinasi-5.jpg

 

Na, de térjünk a lényegre!

Első kóstolásom egy joghurtos eper volt. Én például imádom az epret, de azért ez a legtöbb emberről elmondható szerintem. Úgy kell elképzelni, hogy egy egész szem eper van bevonva ezzel a joghurtos, picit talán a fehér csokira emlékeztető ízű mázzal. Hát, elképesztő volt. Nagyon finom volt. Azt nem is említettem, hogy liofilizált gyümölcsökkel dolgoznak, ami gyakorlatilag azt jelenti, hogy fagyasztva szárítják. Ennek a lényege, hogy a vitaminok és értékes összetevők nem távoznak szárítás közben illetve az ízek is megmaradnak, és ez természetesen nem tartalmaz hozzáadott cukrot és adalékanyagot sem. 
Második körben egy étcsokoládés eper következett. Tökéletes párosítás, nekem legalábbis tuti. Ezzel a kombóval bárkit le lehet venni a lábáról, az biztos. 

napinasi-3.jpg

 

Végül pedig azokról a csemegékről írnék pár sort, amiket hazavittem.
Hatalmas gumicukor rajongó vagyok, így amikor megláttam, hogy bizony, itt még ilyen is van, egyértelmű volt, hogy ebből vinnem kell. Őszinte leszek, nem csalódtam. És még a lelkiismeretem is jobban érzi magát így, hogy egészséges.
A másik termék pedig egy pár darab almás fahéjas joghurtos rudacska volt. Ez gyakorlatilag egy almatekercs, fahéjjal megszórva és olyan hasonló joghurtos mázzal bevonva mint a fent említett epernél. Itt már három íz kavarodik, de egyáltalán nem érezhető töménynek, nagyon jók az arányok.

napinasi-6.jpg

Kiknek ajánlanánk a Vidám Mókust? Mindenkinek, aki szereti a főként gyümölcsökből, zöldségekből készült bevonatos finomságokat.

napinasi-4.jpg

Köszönjük, hogy velünk tartottatok az első Kipróbáltuk! bejegyzésnél! Hamarosan újabb poszt érkezik!

- Zoli